.

.

Thursday, March 31, 2011

:: hina nabi ::



tadi aku BW kat blog ni. then memang aku rase panas!

panas! kuang ajo nye pompuan. eh. bukan pompuan ag tuh. BETINA dah aku rase,

korang nak tahu.

cube bukak page betina neh.

klik sini.

atau sini.




dia hina2 pulak. hesh. semoga Tuhan mengampunkannya



7 comments:

syuwai said...

ish.. kesian dekat orang BODOH dan jahil ni!

#%^$%&#%&*^*&

Muhammad said...

Salam

Tak perlu layan orang macam ini.
Ini adalah budak yg kurang perhatian,dan cuma mahu provokasi murahan.

Semoga dia jumpa jalan yg benar.
Amin

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

syuwai >> 2la. ish. kesian

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

@muhammad >> amin. :)

qasehraihan said...

bila ct dh ckp gtu xlalu nak pergi..sbb mcm xsanggup je nk baca..lg patut xbuat backlink..kalau ct buat backlink dia dpt trafik dr blog ct tu..huhu

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

yeke kak?
huhu

yArdSty said...

Hukum Hina/Rendah2kan/perli/Samakan darjat dengan ciptaan lain adalah HARAM dan TIADA MAAF. HUKUMAN yang setimpal adalah PANCUNG kepala on da spot. ini bukan rekaan. Memang dari zaman shabat lagi,jikalau ada yang samakan Nabi dengan ciptaan lain,insan tersebut akan dipancung tanpa sebarang kompromi. So,apa nak buat dengan perempuan ini?Hurm