.

.

Tuesday, March 1, 2011

:: wat d buzzzzziest week. err..buzzziest? ade ke word tuh? haha ::


SIBUK. BZ. BANYAK KEJE. dan perkataan sewaktu dengannya. huhu. paham lah kan. yang aku sekarang memang sibuk teramat kowt. haa. PADAN MUKE KAU CT. SELAMA NI RILEK JE. tapi aku rasa minggu ni sibuk bebenor. ad0i. banyak keje yang tak setel kowt.


hah! ade ke sampai macam ni sekali kesibukan aku? bertimbun-timbun kertas? huhu. tak de lah sampai macam ni sekali. hehe.


SIBUK. BIZY. SIBUK SANGAT NI. BANYAK KEJE. BANYAK HAL. haha. adakah anda stres? oh tidak. xde istilah stres. kalau banyak sangat keje. aku juz tak kua bilik n ngadap keje aku je. haha. stres? SAY NO OKE! :)






keje ape la ek yang banyak sangat tu? uih. minggu ni sangatlah banyak keje. oke. semalam ade kursus pentaksiran ape ntah kat dewan. sesuka hatinya aku skip kursus tuh. balik umah kan. so. cuti lebih. haha. bukan sengaja. TAPI DAH TAKDIR! oke. semalam jugak sibuk plak pikir pasal saiz uniform pengakap budak-budak neh. HARI NI PULAK. lepas kelas, setelkan FAIL BMM3105. pas2, nak siapkan board pengakap. GOSH! tali lak xde kan. dah la dah pukul 4 lebih. nak kua beli pon aku tak de transpot. mr.DBN kat umah der!

dem! dem! dem! nasib baik abang hensem ade. hehe. thanks MIEN! n SYIDA same. ups. ATIE yang temankan same. hehe. leh gak aku kua beli tali tuh. nek ITEK kua bndar tadi. sibuk2 pon sempat lagik singgah pasar malam! MIEN, makan banyak2 ae. kasi gemokk2 sikit! ;p

oke. continue cerita asal. malam ni dah la ade taklimat PBS. board pengakap tak siap lagik. carta organisasni pengakap ta siap lagik. aiyo. banyak nye keje aku weh! haha. tapi. rilek je lah kan? ade sesetengah orang, keje bertimbun tak siap. dah STRES+NANGIS dah. haha.

tengoklah aku neh. keje banyak pon sempat kowt update blog. hehe.


style aku ::


JANGAN SUSAHKAN BENDA YANG MUDAH. JANGAN JADIKAN SESUATU KERJA TU BENDA YANG SUKAR. SUSAH. MENYUSAHKAN. JANGAN JADIKAN SESUATU KERJA TU BOLEH BUAT KITA STRES. CUBA TENANGKAN DIRI ANDA! chill babe!


bai!

4 comments:

akugumbira & riang-riang said...

as salam.. saya akugumbira.. saya ingin tanyakan sesuatu.. kenapa bila seorang perempuan itu sebok, tapi dia ada msa utk bertweet, berblog n berfb akan tetapi bila seseorang ingin tnya khabar dari dia.. dia diam membisu.. ??.. minta maaf.. soalan yg x de kena mengena ngn awk.. sy cuma inginkan jawapan dari segala resah dlm minda saya.. sya harap.. awk dpt membantu sya..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hmm..
2la sy pon pelik. knpe kami leh lagi tweet2..fb sume.

tp..saya rase sy lyn je org walo sesibuk mane

yg xlyn 2. mybe mood dye tak ok time die bz.
so,better die diam mmbisu jep.
dan! ade gak kalo bz sgt2. die akn stres n mybe tweet2 2 bleh ilangkan stres. kan?

:)

chill k beb!

qasehraihan said...

samala kita...akak bz gila skrg..huhu

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

huhu.
sabo jela.