.

.

Monday, March 14, 2011

:: terengganu part 1 ::

hye korang!
baru de mud na conteng2 kat blog nim..huhu. try utk lupekan pasal MR.E.


aku nak update sal PERCUTIAN aku kat terengganu. sebenarnya bukan percutian. tapi PBS. pegi carik sebanyak mungkin pengalaman kat sekolah. siyes lah weh. SK KOMPLEKS SEBERANG TAKIR sekolah paling best! NANTI AKU UPDATE SPECIAL SAL SEKOLAH TU EK. :)


ok. ni hari pertama aku sampai. THANKS 2 MY BRO SEBAB SUDI NGANTOR AKU KE TERENGGANU. 2 JAM JE PON. TAK LAME KAN? :)


TELUK KETAPANG

sampai2 terus baham air kelapa. then. boley pulak pi kejau abang yang bawak kete kude tuh. haha.


pantai kat sini best la..ade batu2..:)



pic poyo cket! haha...
*sila jangan muntah




end! untuk hari 1st. tunggu sambungannya ae. sampai part 7 neh! haha...




bai!



5 comments:

rinn kechiik said...

best !!!

pernah sekali pergi tgnu mase form 6 dulo-dulo..

qasehraihan said...

uittt cayangg..indu btul kat kamu..sepi je skang ek??

eh bila kamu g trg ni???
seberang takir ni ada kepok lekor best ni!!hehe

♥ 미스 kiera ♥ said...

erin >> hehe. mmg best r kalo cuti2 kat ganu!

♥ 미스 kiera ♥ said...

kak >> mmg ade. kopok batu tok beng!

♥ 미스 kiera ♥ said...

kak >> bz loh..huhu