.

.

Friday, March 4, 2011

:: l0lip0p oh lolip0p!



ade ke orang tak kenal lolipop?
haishh...pelik la ek kalau tak kenal. :)

cerita lolipop. hm...BFF aku suka sangat. entah sejak bile die suka lolipop pon aku tak tahu. mase g KL ri 2. 1 plastik beli lolipop. adoi. sampai aku pon dah TERikut same da. die nak ilangkan rase mengantuk kot. sebab die TAK SMOKING..! sayang kamulah...! hee! kebetulan pulak klasmate aku ade jual benda alah tuh. ape lagik. beli lah der! hee.




jum kite ushaer tauke2 die lak. hee. ZURA and FARAH! alamak ai..kayalah dorang lepas ni ae! nanti blanje kak ct oke! hehe. dorang ni jual macam-macam. asam. keropok hancur a.k.a KENCHUR. memang dak kelas aku dok mengunyah je dalam kelas. haha. semua gemokk la pasni! ;p




syida ni model lolipop dorang! ;p



0 comments: