.

.

Monday, March 21, 2011

:: aku bukan playgirl ::


juz a short entry.

tapi tajuk entry neh poyo jek. haha. ;p

aku pelik dengan perempuan yang suka tukar-tukar pasangan. tak sampai setahun, dah 2 3 orang pakwe. uish. hebat kowt. oh. mereka cantik kowt. ramai peminat. ataupun mereka sangat 'senang' untuk dipikat lelaki. ^^,

or kawan-kawan lelaki aku cakap cenggini... ' macam senang je nak dapat'

tapi, MURAHnya cinta mereka? SENANGnya mereka nak jatuh cinta dalam masa yang singkat. ataupun AKU yang memang susah untuk jatuh hati pada lelaki? ups! aku normal ok. bukan LESSY! tapi, bagi aku. CINTA sukar DI TUKAR GANTI dalam masa yang singkat.

ok. kalau minat 2 memang ade la. tapi untuk kapel...ermm.rasenye aku tak boleh kowt! ada orang cakap, SEMINIT SAJA KITA DAPAT MENCINTAI SESEORANG TU... err...ape ntah pepatahnya. aku tak ingat ahh! TAPI, tak logik lah nak cinta seseorang dengan begitu cepat!

hari ni dengan orang lain..esok lusa tulat tubin clash. 2 3 hari after 2 dapat pengganti. owh. hebat kowt! kenal sebulan dua. dah ON. uish. no! no! cinta bukan untuk suka-suka.

kalau orang laki 2 cakap 'jom kapel' then terus terima. uish. TAK BOLEH la macam tu. SENANG sangat kowt. mana tau laki 2 gurau, nak test ke ape ke an. pikir baik-baik ye kawan-kawan.

uish. apa aku merepek ni hah? haha. saje. BORINK! tu yang merapu meraban.

pape pon. entry ni tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. sape-sape yang terasa. SORI OK. NI HANYA PENDAPAT AKU. chill! ^^,



8 comments:

Diya Edhayaa said...

meh nk smbung.. UTK MELUPAKAN SESEORANG ITU SEUMUR HIDUP.. asenye btol dah.. hehe
emm.. dyah pn slalu pk, cm sng je org ley dpt..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

sbb mereka 'senang' di tackle!
maybe dorang CANTIK. sbb 2 'senang' dpt pkwe. kan? hahah....;p

Ct Aja said...

mungkin diorang belom betul2 bersedia, sbb tu xkisah ramai pon, nak main2 dlu katakan...hehehhehee, (tp sy bkn cm2, setia tau,heeeeee)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

huhu.
2la pasal. hmm...
seb bek aja setia..hehe

wanda arry said...

kawan2 rmai boleh..nk minat pun boleh..nk fall in love...hmm..susah oo..tp da terfall la..buleh??

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

wanda >> hmm..kalau terfall nk bt mcm mane. ni x FALL pon leh kapel. nmpk sgt main2. haha..kan?

qasehraihan said...

kalau senang jatuh cinta senang jugak lupa..ye tak??

kalau seminit tu bukan cinta kot..tu hanya suka..suka ngn jatuh cinta beza tak???hahaha

ntahla kadok..hak

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

beza la suka ngn cinta 2 kak..
hehe. ntah la. depends ats org 2 sndiri la dok? :)