.

.

Saturday, March 26, 2011

bab2 stalk page org memang hebat ah!



stalker ada di mana-mana. org yang stalk page kita neh. 99.9999999999999999% memang tak tahu apa-apa cerita di sebalik kejadian or peristiwa yang berlaku.

MEREKA HANYA STALK N BUAT SPEKULASI SENDIRI.

kalau tak tahu cerita. pliz jangan buat cerita sendiri.

nak stalk? sila lah stalk. ape ade hal. tapi, jangan menjaja cerita yang tak betul dan palsu. kalau tak tahu apa sebenarnya yang terjadi. STALK DAN SENYAP. JANGAN BAWAK MULUT! haishh..jaga tepi kain orang pulak dah.

dan. perli-perli pulak. unlike ok. ish3.



6 comments:

hans said...

stalk adalah perbuatan yang kadang2 sangat seronok
tapi kalau tak tahu apa2 memang xpatut lah kita sebarkan berita yang tak benarkan

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

2la. sy pon suka gak stalk2 org.
tp. sekadar stalk je la..:)

nurulnazihah said...

suka jugak staker orang. hahaha. tp bukan sebab yang tak baik :)

qasehraihan said...

stalk then buat cerita tu dh jd pemfitnah..haha

tp nape timbul entry ni??sapa wat onat kat adik gua ni..hehe

hai ct..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

nazihah >> hehe. yg2 xpe..:)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

kak >> hehe. ade la makhluk yg suke stalk2 sy..;p

hai kak!