.

.

Friday, January 4, 2013

. How Kelantanese Say It! .




Sedang aku enakkk packing baju kurung untuk ke rumah sewa ( rumah pon tak carik lagi masalahnya), tetiba aku teringat kat adik busukkk aku. heii. Dia busuk kalau kentut je. Time lain dia wangii.. Muahahahaha.

Gelak pulak dah. Mud sedih niii...

Aku rindu kat dia la weh. Masa cuti hari tu, aku selalu menyakat dia. Bergurau. Bukan gurau biasa, gurau ala-ala gusti!

Before tido, mesti, konpem dan wajib aku kacau dia. How Kelantanese Say It - ngosek. Hii. Means, usik-usik dia. Takut-takutkan dia pasal hantuuuu. Argh! Miss dat moment damn much!

Dah 3 4 hari aku kat kampus. And tiap-tiap malam aku akan  text adik aku. Dengan tujuan untuk 'ngosek' dia. Haha. Swit kan dapat kakak macam aku? :D  Swit ke nakal? Haha. :D


saya kakak yang baik. :D


1 comments:

nadia farahida said...

HAHA. lamenyeeeee dop dengar perkataan ngosekkk. biasa orang guno ngenak t :)