.

.

Monday, January 7, 2013

. sungguh aku terpesona! .




Sungguh! Sungguh aku terpesona dengan Aizat Amdan semalam. Very cool! Macho gila beb! Stail gila la dia buat konsep macam tu. Sempoi habiss! Argh! Habis ayat dah aku nak bagi ni. Memang tepat pilihan Yuna seh.

Tak sia-sia aku gigih mencari streaming di sebabkan tv tak clear dan ramai pulak kat bilik tv. = ='

Time AJL berlangsung, sorang kawan aku ni memang 2 3 kali cakap, dia predict Terukir Di Bintang will be da winner. I was like.. Hmmmm. 'Lagu' pon ohsem jugak arrangement muzik dia. Then bila aku tengok Aizat perform. Wahh. Konpem dah menangg ni.





 Hah. Semangat sungguh. Aku tatau pulak dia pandai mendalami muzik. Ingatkan engineer ni tak suka muzik. :P




As u wish! Haha. Rupa-rupa dia da predict awal-awal lagi lagu ni akan menang, before lagu ni masuk carta AJL lagi. Wah. Thumbs up to you! Predict la untuk next AJL pulak wahai encik engineer eh! :D


As well as predicted! Terukir dibintang by @yunamusic.This song comes with beauty & intelligent.Derserve it! - peramal di atas.


Jom tengok Aizat yang sempoi+retro!



Siap bawak nescafe lagi eh? Hee




Tahniah Aizat dan Yunamusic.!

gambar : beautifulnara

p/s : 'pemain gantian' jadi juara!

0 comments: