.

.

Sunday, January 20, 2013

. hantu durian in da house .


Hantu durian tak hade kena mengena dengan hantu kat Uitm Lendu yang tengah trending sekarang yea. Hihi.

'hantu durian'. Kalau korang nak tahu, aku dan family aku lah 'hantu durian'. Hoho. Kami semua memang suka durian. Sangat suka! Ayah aku, kalau beli durian, emmang penuh la bonet kereta. Ada satu hari tu, tok saudara aku suruh kami kutip durian kat kebun dia. Memang heaven la, satu kereta sorongg tahu!

Cuti semester lepas, dua kali ayah aku buat 'pesta durian' kat rumah. First, masa aku baru balik. Ayah terus beli durian banyak-banyak. Before aku pegy bercuti kat Bandung.



Sebahagian kulit. Kulit jerrr.


Second time, masa aku balik dari Bandung. Masa tu, nenek, maksu, pakcik dan baby Amar ada kat rumah. Berminggu-minggu jugak la dorangg stay kat rumah aku. Then ayah aku semangat la beli durian banyak-banyak.


Yummy! Yummy! Selonggok.



Side view. Hehe. Ayah longgok depan rumah jea. Dia balik dari ofis dah dekat Isyak. So, bila sampai je, kami  terus serbu. Makan kat depan rumah je, di bawah cahaya bulann. :D


katasaya : oh! bila nak balik rumahh ni. #padahal baru minggu lepas aku balik.


 

0 comments: