.

.

Tuesday, January 22, 2013

. My First Day .




Praktikum kembali lagi. Selamat berpraktikum kepada semua warga IPG seluruh Malaysia terutamanya student semester 7. Kali ni praktikum 3 bulan, before ni praktikum kejap je, sem 5- sebulan dan sem 6 selama 2 bulan. Kali ni lama sikit la. Kami kena buat yang terbaik untuk praktikum kali ni sebab bulan 7 nanti kami akan intern kat sekolah yang sama jugak.


First day kat SK Gali, Raub. I was like.. errr.. boleh tahan la. GB sempoi. GPK 1 dan GPK Koko pon sempoi. Cikgu-cikgu baik dan sangat rapat! Rapat antara satu sama lain. hari pertama dah ajak kami makan kat bilik guru. Boleh di katakan peramah la. yang tak bleh tahan tu, siap tulis kat whiteboard, ' esok nak buat pancake dan nasi lemak '

HAHA. Sempoi beb! Siap ada dapur kecik lagi. Phewww..! Aku sangat lega sebab dapat sekolah yang very da very ohsem! Alhamdulillah. Aku rasa, cikgu kat sini suka buat POTLUCK macam kat SK Betau. Sekolah tempat aku praktikum semester lepas. Siyes aku cakap, setakat ni, SK Betau paling sempoi dan BEST! SANGAT BEST!


Semoga aku, Syida, Faiq dan Alimie berjaya menjalani praktikum dengan jayanya! Pray for us okay!


p/s : tadi aku timbang berat, still 53 kg. aku rasa, afta praktikum ni, mahu cecah 60 kg kot! :p


Nah! Tepek seketul gamba gua. Kikiki.




Have a nice day yea uols!



1 comments:

nadia farahida said...

ct, first time nadia tau ada jugak bilik cikgu yang seohsem ni. biasa bilik2 cikgu ni seriusss je kan..