.

.

Wednesday, January 16, 2013

. her, my bonggsuuuuu .




Lagi pasal 'her'. Who? Of course my adik bongsu. Yana. Kami sekeluarga memang terhibur dengan celoteh dan 'lawak bodo' dia. Keletah dia. Even dah darjah 4, tapi ayah still layan dia macam budak tecik! Bongsu kan! 

Apiss la suka sangat bahan dia. Kekadang aku pon join Apiss. Kimie je la yang selalu bekap dia. Tapi, aku ni jenis yang baik kann. Aku bekap jugak dia. Takut dia nanges, kang kami yang kena marah. Haha.

Panjangg pulak intro. Sesaje je nak sambungg cerita 'My Little Bongsu'. Haa. Gambar latest dia. She's wearing her new tudung indon. Pergh. Mahal beb! Gua pon pakai yang RM7 sehelai je. Tudung dia, semeter RM7, tak kira lagik upah jahit. Dah la berlapis-lapis. Sumpah gua dah kalah terukkk. 4-0..!





Aku snap masa dia ikot ayah ambik aku dekat stesen train, last week. Jumaat. Dia buat muka sebab tak suka aku snap gambar dia. Tapi aku musykil, dia tengok kamera buat ape? Haha. XOXO

 #dia pakai skirt pink, blouse pink, tudung pink. Pinky bebenor!



 Kami ada beg duit yang sama! Yana punya kaler merah, aku punya kaler peach! Swittt giteeww!


Sabtu petangg. Aku, Apiss ngan Yana pegy melawat Kimie kat asrama. Outingg kat bandar Kuala Krai. Sebab sekolah dia MRSM Kuala Krai, so, situ jela tempat paling dekatt. Lepas dia beli barang, kami pegy makan kat D'Yana's Corner. Memang ohsem gila makanan dia. Tengok kedai macam takut nak masuk. Macam  eksklusif giteew. Tapi harga stended kot.





Kami order, nasi goreng ayam merah-2, nasi goreng tomyam & nasi goreng black papper. Haa. Ni part palingg best, Apiss belanja. Orang dah keje. gaji riban-riban. Apa salahnya belanja kaklong yang always pokai ni dengan adik-adik kan? Kiki. #banyak bebenor dah aku paww dia. Hope dia kawen lambat lagi. Maka, banyak kali lagi aku boleh pawww dia. XOXO

 
Swit je rasa bila hang out dengan adik-adik je. Ma aku tak ikut sebab dia penat. Then after hantar Kimie balik hostel, kami pegy ambik ayah dekat opiss dia. Kat mana korang tahu opiss dia? Tanah Merah kot! K.Krai-Machang-Tanah Merah then patah balik ke Machang. Tapi, tak de hal la. Gumbiraaa dapat merewangg!






Ahad malam. Otw pegy stesen tren. Sempat lagi Yana snap gambar sendiri ae. Huu. Sedih sesedih sedihnya! Rasa nak balik pulak je! Haishh! Homesick tahap kritikal kahhh??




0 comments: