.

.

Thursday, January 10, 2013

. bukan janji, tapi pasti!



Tak tahu kenapa, mengapa dan bagaimana aku boleh rasa nak balik sesangat. Dari minggu lepas lagi. Homesick maybe? Haila Cik Siti. Nak jadi bini orang dah. Homesick lagi. 24 y/o already! 

Makin dekat habis belajar, makin kuat homesick. Tapi tak de lah sampai nangis. Korang ni ponnn. Aku just rasa nak balik every weekend je. Heeee. :D  Adakah ini petanda bahawa aku anak manja? Ohh! Kaklong yang manja 'kededek'. Apakah ia satu petanda aku akan posting jauh dari keluarga! Oh no!


Counting! Esok Jumaat! yeay! Selalunya, hari Sabtu, ayah akan melawat adik aku kat hostel. Alah, tak jauh pon, Kuala Krai je. Haa. Bole ajak ayah makan ABC yang ohsem kat area situ! Ngeee. So manja and they called me 'anok ayoh'. Sumpah aku tak kesah! :D



The kedai. Kak Zan Ikan Bakar.



Ni la ABC yang ohsem sangatt tu. Berapa ae harga die. RM 2.00 kot!

Apa yang ohsem? Haa. Yang pastinya, rasa dia lemak berkrim. Manis. Dan dorangg letak 'pisang siraa', Kelantanese Say It, 'pisey sighoo'. Aku tatau la korangg panggil hapee. Tapi sumpah delicious nyummy nyummy!

p/s : esok balik.



0 comments: