.

.

Saturday, January 12, 2013

. bubur fevret .



Ok. Yang ni memang cerita basiii. 

Masa cuti semester hari tu, nenek aku ada buat Asyuraa. Huh. Bapak lama dah.! Ni semua sebab aku tak jumpa kabel fon aku! Tsk! Sadiss sungguh. Kabel tu menyorok kat mana ntah. ;'(

Memang sedap tahap extreme lah bubur ni. Mak aku yang tukang beli barangg and kutip duit dari pakcik-makcik-sepupu sepapat semua. Semua family je yang join.



Dan dan pulak hari tu hujan. Tapi tak la lebat. Yang paling sadiss aku tengok, budak-budak tukang kacau ni. Dari tengah hari sampai ke malam kot. Huu. Aku tukang tengok je. :P



Banyak kot. So, nenek aku agihkan kepada orang kampung and saudara yang tak dapat datang and yang tak join buat bubur Asyura ni.  Ohsem lah! Bila pulak nenek nak buat? yang palingg best, bila semua adik beradik Mak aku berkumpul then semua tido bergelimpangan kat tengah rumah akibat kepenatan! Hii. Bahagia!


 

0 comments: