.

.

Tuesday, January 8, 2013

. Pahang vs DTFC



Oh. Gamat! Gamat! Malam ni Pahang vs DTFC.

Aku gigih me'refresh' home pesbuk. Nak tengok update dari kawan-kawan dan TRW fanpage pasal game malam ni. Aku rasa majoriti, eh bukan majoriti kot, semua fan TRW sokong Pahang malam ni? Sebab ape? Haaaa. Faham-faham sendiri la ye!

Kelaka pulak aku baca status kawan-kawan aku yang memang majoriti 'sek-sek Klate'. 

Status yang sempat aku baca #banyak sebenarnya#

'Hahahha. juara treble lah sangat'  - kan DTFC nak treble tahun ni! hahha.

' Man City Mesia terr.. pft! ' - kes beli pemain Mesia ramai sangat

' Booo for JDT. Koya ngat. Gomo Pahang Gomo'


- from facebook.


Hoho. Tatau nak cakap apa. Bermusuh pulak fan TRW dengan DTFC nanti. Haha. Apa-apa pon, kita jangan takbur dan riak sangat. Kita tengok 15 Jan nanti, apa yang akan jadi. Welcome to Kota Bharu DTFC.


contohilah semangat tok gajah..walaupun ketinggalan 2 gol separuh masa pertama,namun pahang berjaya bangkit..pengajaran mlm ni,w'pon team byk star x semestinya "hebat" dan w'pon ketinggalan masih dapat ku kejar...-facebook


          Full Time Pahang FA 3-2 Johor Darul Takzim FC
 
 
'Home' fesbuk aku penuh dengan ucapan tahniah kepada Pahang kerana menang 3-2 ke atas DTFC. Harap player TRW pon ada semangat macam tu. Gud luck to team TRW untuk game esok!
 
 
 
p/s; habislah aku. pasni ke 'mark' dgn geng2 dtfc. =='


0 comments: