.

.

Friday, January 4, 2013

. koleksi again and again! .




Kawan-kawan aku mesti paham perangai aku. Aku? Aku yang suka beli handbag, aku yang suka beli heels. Dalam istilah lain, 'kumpul' benda alah tu semua. Tapiiii, aku bukan kumpul semata-mata, aku pakai sampai benda tu rabak! Hehe.

Sebelum aku ke Bandung hari tu, aku ada paww adik teruna aku suruh belanja kasut. Then! I got it! Hihi. Untung jugak ada adik yang dah keje ni. Wink wink!



Aku suka beli heels or wedges atau beg yang warna yang pelik or warna yang aku belum ada. Kata nak buat koleksi!



Beg ni pulak aku beli kat Bandung, sekali pandang dah jatuh hati. Ala-ala melting tengok pakwe hensem gitu. Haha. Harga dia Rp 50 000. haa, korang convert sendiri la berapa harga dalam RM. Murah je. :)


Bagi aku, mahal ke, murah ke, asal aku suka. Aku berkenan. Rembat je. If aku ada fulus la. Ada sesetengah orang tu, nak yang branded, yang mahal je. Pasar malam punya tanak beli. Aku bukan jenis macam tu. Aku asal boleh je. Suka je on terus.


0 comments: