.

.

Tuesday, January 15, 2013

. rezeki .



Alhamdulillah, baru dapat cek daripada Encik Nuff. 

Aku ni punyalah tak ambik port pasal nuffnang ni. Aku tak pernah cash out pon! Entah kenapa, tetiba aku 'ter'gerak hati nak cek earnings. Alhamdulillah. Hari Ahad lepas, kebetulan aku balik ke kampungg, cek ni sampai. Ayah aku tanya, 'long, cek gapo ni?'

Huh. Panjang lebar aku terangkan kat my daddy cool! Hee. Syukur, lepas la nak bayar sewa rumah.




Petang tu jugak aku keluar bank in cek ni. Ahaha. Gelojoh bebenor! Kebetulan ayah aku nak pegi Pejabat Mara, nak setel pasal lesen kontrak dia. Errr. Lesen kontrak? I mean, lesen untuk dia buat projek. Err.. macam mana aku nak cakap ae. Haa. Renew lesen untuk dapat tender projek.

Aku tak tahu la ila pulak aku akan cash out. Mungkin tahun depan? Haha. Hope aku ingat untuk cash out. Aku blogging sebab HOBI. :) Sebab tu la aku selalu lupa nak cek  Encik Nuff.  XOXO


2 comments:

nadia farahida said...

wahhhhh ct! :))
kita buat berblogging sebagai hobi dahh kann. kalau nak kejar duit semata2, penat jugopp tak terkejar. at least, dapat laaa sekeping dua sebagai perangsanggg gituuueeww. tahniah sayangg!

Cikgu Amin said...

fuyooo .. dap ermm dap ermmm ...

http://www.mieneaststar.com/2013/01/kebaikan-mengamalkan-surah-fatihah.html