.

.

Thursday, January 3, 2013

. preview 2012 .




2012 baru beberapa hari melabuhkan tirainya. #argh. skema betolll ayat. tak leh blah beb. :P #

today, page 3/365 days.





Tahun 2012 ni aku agak kurang update blog. Tak konsisten kot! kalau bulan Mac tu sebab masa tu aku tengah praktikum. Sama jugak masa bulan Ogos dan September. Praktikum kat SK Betau. Tak de line fon langsung kot! Entry tu pon aku update time weekend dan aku buat scheduled post.

 Jun ( 13 entry ), hmm. Masa tu tengah cuti semester. Logik la kalau aku tak bukak blog, sibuk bercuti gamaknya. Paling sadis, bulan Januari. 9 je? Aku lupa dah kenapa aku tak update blog. :D




Bulan 12. Sepatutnya aku banyak merepek kat blog. Tapi, 10 entry sahaja? Owh no! Mungkin aku sibuk bercuti sana sini. jaga baby comel. Biasanya aku akan update sekurang-kurangnya satu entry sehari. So, tahun ni, azam aku ialah, nak update 1 entry = 1 hari! Gambate!



0 comments: